23 Şub 2012

Yönetmen Peter Berg: "Rihanna İyi Bir Oyuncu"

Rihanna dün gece arkadaşıyla beraber Londra'da bir restoranttan çıkarken görüntülendi. 24 yaşındaki şarkıcının Mayıs ayında gösterime girecek olan "Battleship" filminin yönetmeni Peter Berg MTV'ye şöyle bir açıklama yaptı:
"Her zaman müzisyenlerin oyuncu olmasına inanmışımdır. Bu Frank Sinatra'nın 'From Here To Eternity' filmiyle Oscar ödülü almasından itibaren böyle. Rihanna daha önce neden bir filmde oynamadı şaşırdım. Kliplerinin büyük bir hayranıydım. Çok seksi ve gerçekten güçlü. Ben de dedim ki 'Kesin başka bir filmde oynacak!' Onunla tanıştığımda t-shirt, pantolon giymişti ve hiç makyajı yoktu. Dedi ki 'Bak. Ben oyuncu olmak istiyorum. Sakın beni kandırma. Yalan söyleme. Beni zorla. Bana diğer oyunculara nasıl davranıyorsan, öyle davran'. Battleship filminde harika bir oyunculuk sergiledi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)