26 Şub 2012

Ünlülerin Boyları

Evet, açıkcası buraya yazacak bir açıklama bulamadım şuan. Formspring adresimize bu konu hakkında bir soru gelince neden olmasın dedim ve bu haberi yapmaya karar verdim. Zaten her zaman ünlülerin boy ve kiloları merak konusu olmuştur. Burada Justin Bieber'dan, Selena Gomez'e kadar sevdiğimiz ünlülerin boylarını paylaşacağım ama tabii ki %100 doğru olacak diye bir şey iddia edemiyorum çünkü bazen ünlüler bile boylarını uzun söylüyorlar, ama aşağı yukarı çoğu doğru diye inanıyorum. İşte bazı ünlülerin boyları;
Justin Bieber: 1.67
Selena Gomez: 1.65
Ian Somerhalder:1.77
Ashley Tisdale: 1.60
Rihanna: 1.73
Nina Dobrev: 1.68
Taylor Swift: 1.80
Robert Pattinson: 1.84
Kristen Stewart: 1.64
Chris Brown: 1,80
Taylor Lautner: 1,74
Kim Kardashian: 1.57
Bruno Mars: 1.65
Demi Lovato: 1.60
Miley Cyrus: 1.67
Vanessa Hudgens: 1.55
Lucy Hale: 1.57
Katy Perry: 1.73
Blake Lively: 1.78
Victoria Justice: 1.70
Adele: 1,71
Zac Efron: 1.78

28 yorum:

  1. justin biberi 165 den fazla yanlış olmuş o

    YanıtlaSil
  2. Miley,Gaga,Katy ? ? ? ? ? ?

    YanıtlaSil
  3. Birde ünlülerin kilolarını verseniz olur mu?

    YanıtlaSil
  4. gerçekten inanamıyorum bu kadar kısalarmı

    YanıtlaSil
  5. Lütfen kilolarınıda verin

    YanıtlaSil
  6. Evet, Justin Bieber 1,65 civarlarında.
    Katy ve Lady Gagayı birazdan koymayı düşünüyorum.
    Kilolarını daha sonra paylaşırım umarım.

    YanıtlaSil
  7. Şimdi değişmiş.Justin 1.67 olmuş.Hangisi doğru olan?

    YanıtlaSil
  8. joe nick kevin ?

    YanıtlaSil
  9. Justinle aynı boydayım !

    YanıtlaSil
  10. Doğru olanı 167 canım.
    Joe Nick Kevin'ı akşama doğru yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  11. Vanessam ya bu kısa boya rağmen hala çok çekici

    YanıtlaSil
  12. Ya Justin 1.67 mi yoksa 165 mi hhangisi?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar ,boyları düzelttim.
    Bir deha herhangi bir değişiklik olmayacaktır.
    İlginiz için teşekkür ederim.

    Not: Justin Bieber 1.67 boyunda.

    YanıtlaSil
  14. Avril Lavigne ??
    Rihanna ve katy nin okadar uzun olduğunu bilmiyorumdum teşekkürler :) güzel araştırma

    YanıtlaSil
  15. Canım Avril 155-156 boylarında. Habere ekleyemiyorum daha fazla çünkü çok uzuyor liste. :)

    YanıtlaSil
  16. Ünlülerin kilolarını da yayınlar mısınız??

    YanıtlaSil
  17. uzgunum ama Selena Miley'den ve Demi'den bayaga uzun!! Miley amerikan dergisi Tiger'a gore 1.65 selena 1.70 demi 1.63 =)

    YanıtlaSil
  18. Avril biraz kısa ama her zaman kalbimizde o <3

    YanıtlaSil
  19. Selena Gomez 170 değil 165'dir. Justin Bieber'dan bile kısa boyu. Lütfen yorum atmadan önce gerekli
    kaynaklara bakmayı unutmayalım. Ayrıca daha fazla 'o kadar uzun değil yeaa' vb yorumlar ile uğraşmak istemiyorum. İlginiz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Ünlülerin yaşlarını da yayınlar mısınız?

    YanıtlaSil
  21. Demiyle aynı boydayım :D:D

    YanıtlaSil
  22. buruna mars bukdar kısa olamz . çünkü klibinde oynayan kızı öpebilmek için eyiliyo en az 1.78 fldır

    YanıtlaSil
  23. robert pattinson işi götürüyo en uzunları o valla:))) ben lady gaga'nın boyunu bilmiyorum ama o öküz gibi topuklarla 1.70 civarlarında oluyoduu:) yalnız dikkatinizi çekerim kristen stewart 1.64 robert pattinson 1.84 aradaki boy farkına bak yaaaa:)))

    YanıtlaSil
  24. Victoria Justice'le aynı boydayım <3

    YanıtlaSil
  25. One Direction üyelerinin boy ve kilolarını da yayınlar mısınız ?

    YanıtlaSil
  26. Bella thorne ın kını cok merak edıyorum lutfen yayınlayın...

    YanıtlaSil
  27. vanessa anne hudgens 1.55'ten fazla bi kere yanlış olmuş

    YanıtlaSil
  28. Bruno marssss :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)