1 Şub 2012

Lily Collins : 'Justin Timberlake'e Aşıktım!

Lily Collins belki ünlü ve her kızın hayal ettiği Taylor Lautner'ın sevgilisi olma şansını yakalamış olabilir (maalesef ilişkileri bitti) ama bu onunda her normal insan gibi aşık olmayacağı anlamına gelmez ! 'Twilight' serisinin yakışıklı  sı Taylor Lautner'e bir ara aşık olmuş olabilir ama ondan önce de bir kaç kez Taylor gibi yakışıklı ünlülere aşık olmuş.Şöyle diyor Lily ; 
 Ben gençken duvarımı Leonardo DiCaprio ve NSYNC posterleri dolduruyordu.Justin Timberlake'e fena halde vurulmuştum ! Şimdi ünlülere aşık olmak çok garip geliyor çünkü açıkcası şuanda onlarla çalışıyorum ve tanışıyorum
.
                                          *Video Youtube'a eklenince değiştirelecektir* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)