6 Şub 2012

Kim Kardashian Justin Bieber'ı Ziyaret Etti

http://i.imgur.com/Io6tx.png
Anlaşılan Kim Kardashian, Kris Humphries ile biten evliliğinden sonra desteği Justin Bieber'da arıyor. Kim dün Miami'de The Hit Factory'e giderek Justin Bieber'ı ziyaret etti ve  kaynaklara göre, bu Kim'in ilk ziyareti olmamış. Acaba Kim yeni bir müzik işinde mi? Sanmıyorum çünkü 'Jam (Turn İt Up) şarkısı hiç beğenilmemişti ve Kim müzik konusundan yeteneğinin olmadığını anlayıp işten geri çekildi. Belki de Justin'in stüdyoda geçen zor zamanlarında destek olmak için oradadır. Nedeni ne ise kaynaklar bu daha önceden de gerçekleşen ziyaretlerin 'arkadaşlık' yönüyle olmadığını belirtti.Ben bir kanıt olmadan ihtimal veremiyorum, peki siz? 

3 yorum:

  1. Kim'i sevmiyorum doğrusu. Justin'in yanında neden olduğunu da bilmek istemiyorum. En iyisi unutayım.

    YanıtlaSil
  2. selena yı brakıp kim e mi kaldı eğer kimle olmak isteseydi kim 2010 yılındagayet justin e asılıyodu zaman çıkarlardı selena nın da kim e justin i bırakacağını zannetmiyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)