23 Şub 2012

Demi Lovato'nun 'Stay Strong' Belgeselinden Tanıtım

Demi Lovato'un 6 Mart'ta MTV'de yayınlanacak olan özel belgeselinden bir tanıtım yayınlandı.Belgesel Demi'nin tedavi sonrası yaşadıklarını konu alıyor. Demi belgeselde de vücudumuzu sevmemizi ve güçlü olmamızı söylüyor.Belgesel hakkında şöyle diyor Demi; 
 Kendi hikayemi paylaşmak istedim ve bunun gerçek olması gerektiğini biliyorum. Bir çok genç kendi ciltleri ile rahat olmak için çabalıyor.Kendi hikayemi onlarla paylaşırsam ve bir insan bile hikayemden etkilenir ve güçlü olursa, başarılı olurum! 

7 yorum:

  1. ah belgeselin olacağını bilmiyordum ve evde çığlık attım :D annem bana dik dik baktı :D :D tamam saçmalıyorum yaşasın Demiiii :D

    YanıtlaSil
  2. belgeselin tamamını nereden bulabilirim yardımcı olabilir misiniz lütfen .)

    YanıtlaSil
  3. 4 gözle bekliyorummmm . 4ever Demetria Devonne Lovato :D

    YanıtlaSil
  4. Lütfen, belgeselin tamamını türkçe altyazısı ile birlikte blogunuza ekleyin. Bu bizim için harika olur! :)

    YanıtlaSil
  5. acaba belgeselin tamamını altyazı ekleyip koyabilir misiniz? :)

    YanıtlaSil
  6. Türkçeye çevirir misiniz? Birde film çıktı mı ?

    YanıtlaSil
  7. Türkçeye çeviriiiin lütfen

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)