17 Oca 2012

Selena Gomez: "Beni Sabahları Görseniz Kusursuz Olduğumu Düşünmezsiniz"

Justin Bieber birkaç ay önce Selena Gomez'e "mamacita" dediğini itiraf etmişti. Hayranları bunu unutmadı ve dün twitter'da "Mamacita Gomez Kusursuz" en çok konuşulan konu oldu. Tabi bu Selena'nın dikkatini hemen çekti. Twitter'a şöyle yazdı:
" 'Mamacita Gomez kusursuz' en çok konuşulan konu olmuş... Eğer sabahları beni görseydiniz, bunu yazmazdınız. Ama teşekkür ederim!"
Mamacita konuşma dilinde güzel kadınlara deniyor. Selena ne kadar alçak gönüllü! Ben tam tersini düşünüyorum. Bence sabahları güzeldir. Makyajsız güzel olduğuna göre.

8 yorum:

  1. mamatica ne demek

    YanıtlaSil
  2. mamatica kusursuz mu demek ?

    YanıtlaSil
  3. bence selena her zaman her haliyle çook güzel...

    YanıtlaSil
  4. Mamatica konuşma dilinde güzel kadınlara deniyor.

    YanıtlaSil
  5. yanlış yazmışsınız mamacita olcaktı

    YanıtlaSil
  6. makyajsızken hüzel olduğuna emin misin

    YanıtlaSil
  7. Bir fazlalık olduğunu biliyorum sanırım falan asdgfj yok yok güzelsin sen ama kusursuz değilsin...

    YanıtlaSil
  8. çok güzelsin bence

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)