30 Oca 2012

Kendall ve Kylie Jenner Teen Vogue Dergisinde

Kendall ve Kylie Jenner yavaş yavaş sahne ışıklarına alışıyor. Jenner kardeşler ilk olarak Teen Vogue dergisinde boy gösterdi! İlk dergi çekimlerini yapan 16 ve 14 yaşındaki kardeşler Teen Vogue dergisiyle röportaj yaptı. Moda, dedikodu ve erkeklerden bahsettiler. Jenner kızları, Keeping Up With The Kardashians programında yer aldılar. Kylie ve Kendall tıpkı diğer kardeşler gibi olduklarını söylüyorlar. Kylie ablası hakkında şunları diyor: 
"Annemmiş gibi davranıyor, yemin ederim. Sabah oluyor. Odama girip 'Kalksan iyi olur!' diye bana bağırıyor ve bende "Tamam. Anladık' diye ona bağıyıyorum." 
Kendall Jenner devam ediyor:  
"Ben onun annesiyim zaten! Arkadaşlarıyla dışarı çıktığında neler yaptığından haberdarım. Erkek arkadaşlarıyla takılıyor." 
Arkadaşlardan bahsetmişken, Kylie, Cody Simpson'la tamamen arkadaş olduklarını söylüyor. Kendall bunun hakkında şöyle söyledi:  
"Mesela bugün arkadaşlarıma Malibu'ya gideceğim. Ama paparazziler ordalarsa, sevgili olduğumuzu söyleyecekler!" 
Peki ablaları, Kendall ve Kylie'ye ne öğretmiş? Ablaları Khloe Kardashian dergiye şöyle anlattı:
"İnternetteki bloglara bakmalarına izin vermiyorum. O siteler çok kötü. Kendall ve Kylie benim bebeklerim. Onları ben de büyüttüm ve hala onların hayatlarında olmaya dikkat ediyorum. İnternetteki tüm hesaplarına erişimim var. Ben şifrelerini bilmeden asla Facebook ve Twitter'a giremezler. Çok koruyucuyum ama benle istedikleri herşeyi konuşabiliyorlar."
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)