12 Ara 2011

Haftanın Tweetleri #11

İşte bu haftanın tweetleri!

@OfficialAdele: Yatağımda Gladyatör'ü izlerken, elma yiyorum.
@robynkonichiwa: Saturday Night Live'a çıkacağıma inanamıyorum!
@Mark_Salling: Huzur içinde yat Dimebag Darrel. Müziğin en büyük kayıplardan biri.
@chriscolfer: Noel partisine raftaki Elf olarak gitmek istiyorum. Düşünceleriniz?
 @MCHammer: Evet öyle! @justinbieber fanı olduğum için gururluyum. Eğer bunla ilgili bir sorununuz varsa mesaj atmayın. Benimle buluşun, şu işi karşı karşıya çözelim.
@justinbieber: @MCHammer adamım benim.
@markhoppus: Lanet olsun! Neden kimse 1. Dünya Savaşı'ndaki atlarla ilgili bir film yapmıyor ?!!!!
@NICKIMINAJ: Aman Tanrım! Madonna demin beni öptü!! Hemde dudağımdan! Çok iyiydi! Çok yumuşaktı! *bayılır* Ahhhh!
@rihanna: Bugün Nicki Minaj'ın doğum günü. Nice senelere Barbz! Ben ve Sista Dolly'den.
@macmiller: Demin Alicia Keys yanımdan geçti.
@adamlambert: Dün tesadüfen Christina Aguilera'yla tanıştım. Çok tatlıydı.
@real_liam_payne: Louis'e ayı saldırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)