4 Ara 2011

Haftanın Tweetleri #10

Vay be! 10 hafta olmuş mu?? Bu hafta ünlüler Grammy adaylıkları ile ilgili bahsetmiş genelde.

@missjillscott: 0 adaylık. Dilim tutuldu. Billboard'ın kapağı, ülkedeki bir numaralı albüm, şehir radyolarının rekoru. Tamam...yani...tamam. Vay be.
@johnlegend: "Watch The Throne" da "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" da Yılın Albümü dalında adaylık almadı. Bitirmenize izin vericem ama...
@MiquelUnlimited: Çok pis sinirlendim. Tanrı'nın müziğe verdiği bir hediye falan değilim ama hangi albümün adaylık alması gerektiğini iyi biliyorum!
@blakeshelton: Oklahoma'da, yere sızmış ve 3 Grammy adaylığı olan tek insan benim!
@NICKIMINAJ: Dışarı çıktım ve karşı birden bire milyonlarca paparazzi çıktı ve hayranlarım "Roman In Moscow" diye bağırıyorlardı! Teşekkürler!!
@jasonderulo: Anladım ki Facebook ve Twitter gerizekalıları bile motivasyonel konuşmacılara dönüştürebilir.
@rihanna: Nice senelere Britney Spears. Seni seviyorum.
@ddlovato: Kardashian kardeşler, tanıdığım en gerçek ve samimi insanlar. İnsanların artık onları yanlız bırakması gerek. Ağzını kim açıyorsa sırf kıskançlıktan. Ve aynı zamanda onlar zeki birer iş kadını. İnsanlar onlara gerekli saygıyı göstermiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)