8 Eki 2011

Pixie Lott 'İlk Albümümün Çalışmaları 4 Yıl Sürmüş Gibi Geldi'

http://i.imgur.com/JAwvm.png
20 Yaşında 'Turn it up' şarkısıyla hafızalarda yer edinen Pixie Lott şu sıralar Pusha ile yaptığı 'What Do You Take Me For' şarkısıyla anılıyor. Pixie Lott Heat dergisine verdiği bir röportajda bizlere birkaç birşey paylaştı. Yeni albümüyle ilgili birşeyler felan. İşte başlayalım!
Şu sıralar nelerle uğraşıyordun ?
Hergün stüdyoda yeni albümüm için çalışıyordum. Ocak ayından beri uğraşıyorduk ve geçen hafta bitirdik. Ve şu anda tek odak noktam 7 Kasım da çıkacak albümüm üzerine.
Albümünün adı 'Genç, Akılsız ve Mutlu' tam olarak ne anlama geliyor ?
Aslında o bir şarkı ve o şarkıyı dinleyerek büyüdüm. Küçükken hep ruhuma hitap eden şarkılar dinliyordum ve bu albümümünde öyle olduğunu düşündüğüm için böyle birşey yaptım. Bu sadece insanlara hatırlatmak istediğim bir mesaj ve ilham edici buluyorum.
Peki favori bir şarkın var mı ?
Sürekli değişiyor ama favorilerimden birisi bir ballad ve 'yoldayız' gibi bir anlam taşıyor.
Stüdyoya döndüğünde mutlu muydun ?
Evet stüdyoda olduğum için muyluydum. Sıfırdan bir albüm yapmayı seviyorum. Çünkü ilk albümü yaparken sanki 4yıl geçmiş gibi hissettim. Bu albümüm daha rahat oldu ve çok mutluyum. Nasıl bittiğini bile anlayamadım diyebilirim, ve gelecek albümüm için de çok heycanlıyım.
Yeni albümün daha çıkmadan başka bir yeni albüm mü planlıyorsun yani ?
Daha başlamadık, Ama gerçekten çok heycan verici duruyor.
Nasıl giyinmeyi seviyorsun ?
Uygun şeyler giymeyi seviyorum mini bir Şort ve ceket bir takım olabilir.
Google'da en son ne zaman kendini arattırdın ?
Bir röportaj ve fotoğraf çekimi yaptırmadığım sürece internette pek dolaşmıyorum.
En iyi öpücüğün ne zamandı ?
Erkek arkadaşım Oliver Cheshire ileydi.
Peki mutlu musunuz ?
Evet, gerçekten mutluyuz.
Bir ödül töreninde adaylığın var mı?
Aslında şu an hiçbir fikrim yok. Bir ödülü kazanabilmek için zirveye oturmamız lazım. Bu yüzden albümünün bu kadar tutup tutmayacağını da pek bilmiyorum.
Bir lakabın var mı ?
Sanırım var, çoğu kişi Pix diye sesleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)