2 Eki 2011

Haftanın Tweetleri #1

Blogda yeni bir bölüm yapmaya karar verdik! Haftanın "Tweet"leri yani twitter mesajları. Şarkıcılar, rockçılar, rapçiler, oyuncuların bulduğum güzel tweetlerini tek bir başlık altında toplayacağım! Umarım bu bölümümüzü beğenirsiniz.
@yelyahwilliams: 3. albümümüz olan Brand New Eyes'ın 2. yıldönümü. Albümü dün tekrar dinledim ve ilk günkü kadar çok seviyorum!
@justinbieber: Mistle Toe'nun setindeyim. Yılbaşı albümümüm erken çıkacak.
@adamlevine: Demin kendimle yemeğe çıktım. Ne yazik ki, pek hoşlanmadım. Ama seksimiz iyiydi.
@bestycoastyy: LMFAO grubunu Chilli's Too barından çıkarken gördüm. Aynı yerlerde mi partı yapıyoruz? Hürmet ederim.
@joejonas: Büyük babamla takılıyorum!
@ashleytisdale: Demi Lovato harika! Demin Yıldızlarla Dans'taki dansını izledim. Önceden de izlemiştim.
@chriscolfer: Bunu güvenle söyleyebilirim ki bu akşamki Glee bölümünde ilk defa Barbra Streisand ile Ninjutsu'nun birleşimini göreceksiniz.
@Drake: Boşverin bunu. Bana artık jay elechannukah deyin.
@NICKIMINAJ: Doğum günün kutlu olsun Başkan! (Obama değil) Carter...Dwayne...Weezy...F...Bebeğim...
@LilTunechi: Kızım bana ukulele ve eski top sakız makinesi almış!! En iyi 2 hediye!! Parti zamanı!
@greggsulkin : Hawaii'de yaşayan takipçilerim burda mı!? Ben 2 hafta içinde Hawaii'ye geliyorum! Çok sabırsızlanıyorum çünkü orda çok özel bir bayan'ı evine götüreceğim.... Annemi.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)