24 Eyl 2011

Lea Michele ve Sarah Hyland'ın Kırmızı Halıdaki Gizli Kavgası!

http://i.imgur.com/ZRc5q.png
Geçen hafta Emmy töreninde kırmızı halıda poz verilirken Sarah Hyland 25 Yaşındaki Glee yıldızı Lea Michele'e sözde şaka niyetine bilerek dirseğini dürtmüş. Ama Lea onun yaptığını çok kibirli buluyor. Bakın Variety's 3rd Annual Power of Women'da bizlere neler anlattı;
Dürüst olacağım, o olay duygularımı biraz incitti, Ve bugünkü mesajda kadınları motive etmek ve güçlendirmek olmalı. Bugün bunun bir parçası olduğum için gerçekten onur duyuyorum.
Bu olay yaşandıktan sonra twitter'a Sarah'a gelen tepkiler ise de büyüktü. Bir çok Lea hayranı ona karşı aşırı tepkili şeyler söylüyordu. Sarah'da twitter'da şunları söyledi. (2. Paragrafıda başka bir etkinlikte bir röportajda dile getirdi)
Benim yorumum kötü niyetli değildi. Ama elbisesinden nefret ettim.(Bunu Lea'nın elbisesini çok beğendiği anlamında söyledi.) Ve poposunun çok güzel olduğunu söyledim. Tüm bunu duydunuz mu ?

Tebrikler Lea! Kırmızı halıda nasıl iş yapılacağını biliyorsun. Ben senin gibi ciddi olamıyorum. Kırmızı halılardan nefret ediyorum. Kendimi şapşal hissediyorum. Yani onu harika bir iş yaptığını bildiğim için destekliyorum.
Daha sonra ise her iki harika oyuncu da birbirlerine iyi anlamlar içeren mesajlar attı. Sarah'ın twitter yorumundan sonra ise Lea da şu açıklamayı yaptı;
Bende aynısını ona gönderiyorum. Harika birisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)