17 Eyl 2011

Demi Lovato 'Tedavi Olmasaydım, Bugün Yaşıyor Olmazdım'

http://i.imgur.com/UHMcJ.png
19 Yaşındaki 'Skyscraper' şarkısı ile gündemde olan Demi Lovato, 20 Eylül salı günü Amerika'da yayınlanacak olan albümü için Ellen Show'a katıldı. Demi Lovato, Ellen show'da tedavinin hayatını etkilemesiyle ilgili önemli şeyler anlattı. Ama biz onun ağzından okuyalım;
Bu çok karışıktı. Kariyerimin en parlak noktasına gelmiştim Camp Rock filmi çıkmıştı ve turda olmuştu. Aslında hayatımda bir çok şey harika gidiyordu. Daha sonra kişisel hayatımda delice şeyler yaşadım. Sağlığımın bozulması beni değiştirdi. Tedaviyi yaptığım için mutluyum çünkü eğer tedavi görmemiş olmasaydım. Bilemiyorum. Sanırım bugün yaşıyor olmazdım.

2 yorum:

  1. Merhaba,fotoğrafları imgur.com'dan yüklediğinizi söylediniz teşekkür ederim ama bloguma nasıl yükleyeceğim onu bilmiyorum rahatsızlık verdiğim için üzgünüm.Fotoğraflar küçük gözüktüğü zaman gerçekten hoş ve düzenli duruyor...
    busedemire67@gmail.com mail atarsanız sevinirim :)
    Başarılarınızın devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Buse,blogumuzun içeriğini bazı nedenlerden dolayı paylaşmıyoruz.Sana mail atarak dediğim gibi sadece ressim.net'i önerebilirim.Blogun için en iyisini dileriz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)