23 Eyl 2011

Beyonce: "Müzik Grubu Kurmak İstiyorum"

Beyonce, kendi imparatorluğunu genişletmek için hazır. 30 yaşındaki hamile şarkıcı, şuanda kariyerinin zirvesinde olduğunu, kendi kıyafet markasını yarattığını şimdi de plak şirketi kurmak istediğini söyledi.
"Kendi şirketimi başlatıyorum ve bir müzik grubu kurmak istiyorum. Kariyerime prodüktörlük, belgesel ve klipler yaparak devam etmek istiyorum. Yani diğer sanatçılara bir nevi koçluk yapmak istiyorum. Hamileliğim çok iyi geçiyor. Kendimi hiç olmadığım kadar güçlü ve mutlu hissediyorum. Hamileliğimi herkese açıklamak istemedim, ödül töreninde göstermenin daha hoş olacağını düşündüm. Kariyerimde bebeğimi de yanımda getirmeyi planlıyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)