29 Ağu 2011

Taylor Lautner - MTV VMA 2011

Pazar günü düzenlenen MTV VMA'da Taylor Lautner'da vardı elbette! Twilight serisinin yakışıklı kurt adamı siyahlara bürünerek kırmızı halı töreninde boy gösterdi. Ödül töreninde ise eski sevgilisi Selena Gomez ile sunum yaptılar. Taylor Lautner şu sıralar hayranlarının sorularını cevaplamakla meşgul. Bildiğiniz üzere Taylor da artık bir formspring sahibi. Hayranlarının sorularına cevap vererek rol aldığı filmlerden en sevdiği karakteri ve sebebini söylüyor genç yıldız;
Nathan karakterini de seviyorum fakat Jacob Black karakteri çok farklı. Jacob olmayı seviyorum. Çoğu zaman benim yapmak istediklerimi gerçekleştirmek için bana fırsat veriyor. O sadık ve inatçı. Çevremdeki insanlar Jacob karakterine benzediğimi söylüyorlar, bundan onur duyuyorum.
Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)