24 Ağu 2011

Joe Jonas 'İlişkileri Bitiren Kişi Genelde Ben Olurum'

http://i.imgur.com/Fdc3N.png
Joe Jonas ve Ashley Greene Londra'da çıkmaya başlamışlardı ve sonra ayrılmışlardı. 22 Yaşındaki birisi için ayrılık hiç kolay değil tabiki! Joe, Greene'den önce Taylor Swift, Camille Belle ve Demi Lovato ile de birlikte olmuştu. Ama onlarla da ilişkileri çok kısa sürmüştü. Ancak hiçkimse Ashley Greene'nin Joe'yu acıttığı kadar acıtmadı! Bir düşünün Joe ile Ashley ayrıldılar ve sonra birlikte hiçbir yerde de görülmediler! Arkadaş bile kalmamışlar mı yani? Joe geçen günlerde Twist dergisine kısa bir röportaj verdi ve kız arkadaşlarıyla olan ilişkilerinden bahsetti. Joe Jonas TWIST dergisine bakın neler paylaştı;
Şuan üzgünüm. İnsanlar sadce kızların kalplerinin kırılabileceklerini düşünüyorlar. Ama aynı zamanda bu bana da oldu! İlişkileri bitiren kişi ben olurum genelde ama daima değil. Terkedildiğimde oluyordu. Gönül yarasını engelleyebileceğinizi sanmıyorum.

2 yorum:

  1. joe'dan nefret ediyorum :S çok fazla kalp kırdı ve sanırım bildiği tek şey bu !

    YanıtlaSil
  2. Adsız bence Joe'dan nefret ettiğin için kendin nefret et :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)