4 Ağu 2011

Demi Lovato: 'Joe Jonas, Benim Düşüş Nedenim Olamaz'

Demi Lovato, ELLE Magazinin 2011-Eylül ayı dergisi için harika pozlar verdi ve Demi ile röportaj yapıldı. 18 yaşındaki müzisyenin geçen yaz gördüğü tedavi sürecini anlattı;
"Benim bütün yaz tamamen mahvoldu. Geçen yaz gerçekten çok kötüydüm. Çok nankörleştim, en sonunda uçaktayken dansçım Alex Welch'e bir yumruk attım ve anneme 'üzgünüm' diye mesaj attım. "
Joe Jonas ile ayrılması hakkında;
"Bir adam, benim düşüş sebebim olamaz. Joe Jonas'ın tedavimle hiç bir alakası yok. Hayatımda çok daha başka sorunlar vardı."
Image Image Image Image Image
Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)