11 Tem 2011

Zendaya & Bella Thorne : Watch Me yeni Shake It Up Müzik Videosu

http://ressim.net/s/upload/5604e10b.png
Shake it up dizisinin başrol oyuncuları Bella Thorne ve Zendaya dizileri için şarkı söylediler. Klibini de çektiler. Youtube'a gelen yorumlarda genelde herkes Zendaya yani esmer olanın sesini beğenmiş ve videoyu izlerken gözlerini ondan alamamamışlar. Açıkçası ne yalan söyleyeyim bende öyle düşündüm. Kızıl saçlı olan Bella Thorne'nin sesi otomatik olarak robot sesine ayarlandığı çok belli oluyor. Ve görselliğe gelince fazla sıska. Zendaya'nın yanında sönük kalıyor dizide başrolde olmasına rağmen. Klibi izleyin ve sonra söyleyin en çok kimi izlediniz ? Direkt kim dikkat çekiciydi ? Dans kısımalarında kim estetikti? Zendaya diyeceksiniz tabiki, eminim.

17 yorum:

  1. zendayayı bnde çok seviyorum onunla ilgilidaha cok haber paylasırmısınız?

    YanıtlaSil
  2. ben bunu çok daha öncedende görmüştüm ve evet adsızın dediği gibi :D daha çok Zendaya <3 lütfen :)

    YanıtlaSil
  3. bence robot sesi bile olsa Bella ' yı daha çok izledim ve Bella ' nın Zendaya'dan daha güzel olduğunu düşünüyorum. Zendaya ' yı da çok seviyorum ama mimikleri maymun gibi olunca hoşuma gitmiyor. Ama dansta Zendaya daha iyi tabiki :))

    YanıtlaSil
  4. Bana kalırsa Bella çok yapmacık.Zendaya ise fazla mükemmel.Bu klipte Zendaya elbette daha iyi.Bu arada daha fazla Zendaya lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. bence ikiside çok iyi

    YanıtlaSil
  6. bence her ikiside iyiydi bella ve zendaya da çok güzeldi (Zswagger,Bellarina)

    YanıtlaSil
  7. zendayayı çok seviyorum ona hayranım. ama burda ikiside çokk iyi...

    YanıtlaSil
  8. bence ikside hrika bella ve zendaya (cece ve rocky)

    YanıtlaSil
  9. zendaya da iyi ama kesinlikle bella çokkkk daha iyiiii !!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. Katılmıyorum.Bella'nın sesi kötüyse nee olmuş.Ben aşırı büyük shake it up hayranıyım ama şarkıyı çok sevdiğimi söyleyemem ama Zendaya son zamanlarda biraz tuhaf resimleri var http://www.google.com.tr/imgres?hl=tr&biw=1024&bih=499&gbv=2&tbm=isch&tbnid=7p97ja-fOzsAtM:&imgrefurl=http://www.disneydreaming.com/2012/02/16/zendaya-coleman-is-sick-february-15-2012/&docid=1-jbA9Z52HkD6M&imgurl=http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2012/02/Zendaya-Coleman-Sick.jpg&w=500&h=500&ei=9DbeT-D2He_P4QTOq5izCg&zoom=1&iact=hc&vpx=330&vpy=137&dur=89&hovh=225&hovw=225&tx=102&ty=74&sig=108601817115097467779&page=1&tbnh=140&tbnw=146&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0,i:74
    gibi resimleri var sonra...Bella'nın ise yok:D

    YanıtlaSil
  11. bence her ikiside mükemmel

    YanıtlaSil
  12. Been İkisini De Çok Beğendiim. Onlar Mükemmel Dostlar ve onlar arasında ayrımcılık yapmak bana doğru gelmiyor

    YanıtlaSil
  13. bence bu video da dahil her yerde bella thorne çok daha sıradışı shake it up dizisinde de kesinlikle bellayı daha çok takip ediyorum

    YanıtlaSil
  14. bi kere cece jonese hiç ama hiç katılmıyorum bellayı hep öne çıkartıyorlar ama zendaya hem çok güzel hem de sesi yani nasıl ceceyi seçiyorsunuzki ya bi karşılaştırın hangisi daha güzel ZZZZZZZZZZZZZZZZeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  15. bellayıda severim zendayayıda sürekli takp ederm bella daha iyi dans ediyo daha estetik ama zendayann yurt dışındaki disneyin yani kendi sesleri olanıyla izlerseniz zendayanın sesi daha güzel bellanınki daha kalın

    YanıtlaSil
  16. Her ikisininde sesi çokk gzl özeliklede dansları çokk güzel..

    YanıtlaSil
  17. bence zendaya çok güzel bir sesi var ikiside iyi ama bella faişe gibi k. bakmasın zendaya hiç öyle değil bella thorne yeni mıley cyrus

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)