26 Tem 2011

Yıldızların Amy Winehouse'un Ölümü Hakkında Düşünceleri

Rihanna'dan, Demi Moore'a birçok ünlü yıldız Amy Winehouse'u andı. Bildiğiniz gibi "Back To Black" adlı şarkıyı hit yapan 27 yaşındaki şarkıcı Londra'da evinde ölü bulunmuştu. Haberin kesinleşmesi üzerine ünlüler twitter'a akın etti.
Demi Moore: "Amy Winehouse hakkındaki haberler gerçekten üzücü. Kalbim ailesiyle. Umarım üzgün ruhu sonunda huzur bulmuştur."
Ashton Kutcher: "Huzur içinde yat Amy Winehouse"
Rihanna: "Yüce Tanrım beni bağışla!!! Şuanda bundan çok rahatsızım! Sevgili Amy."
Juliette Lewis: "Amy Winehouse uyuşturucu ve içkiyle başa çıkamadığı için üzgünüm. Onun çok komik ve benzersiz bir ruhu vardı. Şuanda çok üzgünüm... Londra'da beraber sahneye çıkmıştık. Tüm gece bana Jewelz dedi ve yanımdan hiç ayrılmadı. Çok komik bir insandı."
Jessica Alba: "Amy Winehouse için çok üzgünüm. Çok yetenekli biriydi. Çok acı."
Lily Allen: "Bu üzgünün de ötesinde birşey. Söyleyecek başka birşey yok. Huzur içinde yatsın."
Ricky Martin: " Yeni öğrendim. Şuanda öfke ve acı hissediyorum. Dinlen güzel kız, dinlen. Artık özgürsün!! Huzur içinde yat."
Jessie J: "Gözyaşlarımı durduramıyorum. Büyük bir kayıp."
Demi Lovato: "Amy Winehouse... Çok üzücü. Malesef dünya böyle bir yeteneği, güçlü bir hastalık yüzünden kaybetti... Bağımlılık. Huzur içinde yat."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)