5 May 2012

Justin Bieber: "Anneler Günü İçin Anneme Şarkı Yazdım"

Justin Bieber'ın son single olan Boyfriend'in klibini izledik. Ama Justin, 2. single'ını düşünmeye başlamış bile. MTV'ye bu konu hakkında emin olmadığını belirterek şunları söyledi:

" 'As Long As You Love Me' olabilir. Emin değilim. Ama en sevdiğim şarkılardan biri. Bence çok emin bir şarkı. Radyoda her zaman duyabileceğim birşey. Bence bu şarkı insanların kafasına takılacak. Ayrıca anneme de bir şarkı yazdım. Albümümde yer alır mı bilmiyorum. Ama Anneler Günü'nde diğer anneler için yayınlayacağım. Güzel olacak. Şarkıda da dediğim gibi annem beni şuanki yaşımdayken yani 18 yaşındayken dünyaya getirdi. Yani benim şuan çocuğum varmış gibi. Yaşadığı zorluklar ve bunlara karşı nasıl cesur olduğunu dünyaya duyurmak iyi olur diye düşündüm."

Yani Anneler Günü'ne özel tüm annelere güzel bir parça geliyor!

1 yorum:

  1. super ;)herkes kendi annesine bu sarkiyi hediye eder... o zaman hediye derdinden kurtulurux(: (: esque..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)