5 May 2012

Josh Hutcherson Beyaz Saray'da

Açlık Oyunları'nın yıldızı Josh Hutcherson, birkaç gün önce Beyaz Saray'da muhabirlerle beraber yemek yedi. Takım elbisesi ve papyonuyla şahane görünen Josh, daha sonra verdiği bir başka röportajında, Beyaz Saray ziyaretinden, Ateşi Yakalamak filminin yeni yönetmenine kadar birçok konudan konuştu;

Soru: Bu senin ilk muhabirlerle akşam yemeğindi, değil mi?
Josh: Evet, bu ilkti.

S: Biraz bunalmış hissettin mi?
J: Hayır. Aslında bu duyguyla barışığım. Bu benim Washington'da ilk bulunuşum, bu yüzden her şeyiyle heyecan vericiydi.

S: Washington'daki manzaraları görebildin mi?
J: Dün gece saat 10'da indim, bu yüzden bugün sadece Georgetown ve çevresinde dolaşabildim. Birazını gördüm. Ama yarın Washington Anıtı'na gideceğiz ve ben, burada biraz dolaşabileceğimizi düşünüyorum.

S: Oh, mükemmel. Yani hayatın Açlık Oyunları'ndan bu yana çok değişti değil mi? Farklı bir şeyler var mı?
J: Hayır. Önceden çok daha deliceydi. Şimdi çok sakinleşti. Başlangıçta, her şey gerçek dışı gibiydi. Şimdi ise sadece tadını çıkartıyorum.

S: Ve, Ateşi Yakalamak'ın yeni yönetmeni Francis Lawrence hakkında ne düşünüyorsun? Onunla tanışma fırsatın oldu mu?
J: Aslında, henüz onunla tanışamadım.Ama onun hakkında harika şeyler duydum. Gary Ross'u çok seviyorum ve gittiğin için çok üzüldüm. Ama aynı zamanda, Francis'in ortaya muhteşem bir iş koyacağını düşünüyorum.

S: Seni Punk'd adlı şaka programında gördüm. Gerçekten, ne olup bittiği hakkında hiçbir fikrin var mıydı?
J: Bir şeyler olmasını istiyordum. Ama bitene kadar, tam olarak ne olduğunun farkında değildim.

S: Şüpheli gibiydin.
J: Oldukça iyi bir sezgim vardır. Ne olup bittiğini anlamayı başardım.

2 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)