12 May 2012

Anket: Favori Liam'ınızı Seçin

Şu sıralar Liam ismini pek sık görüyoruz. One Direction grubundan Liam Payne ve Açlık Oyunları filmiyle şöhret basamaklarına tırmanan Liam Hemsworth büyük bir hayran kitlesine sahip. Bizde en çok hangi Liam beğeniliyor diye bir anket yapmak istedik. Yorumunuzu da bırakmayı unutmayın. Not: Birini seçtiğinizde diğerini kötülemek zorunda değilsiniz. Ben ikisinide beğeniyorum mesela ama seçimim bir tane. Söylemem onu da :) 1D hayranı olabilirsiniz, ama seçiminiz farklı da olabilir. Bu oylamada objektif düşünmeye çalışın, iyi oylamalar.

5 yorum:

  1. Payne Payne Payne.. :) Ama Liam Hemswort'u da seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Liam çok iyi ama benim favorim Zayn <3

    YanıtlaSil
  3. liamm payne.. Cunku cok sirin ve sesine hastayimm(:

    YanıtlaSil
  4. Liam Payne :D Ama liam hemsworth da çok tatlıı

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  5. Aslında ikisinede bayılıyorum ve ikiside aşırı tatlı ama öncelikle bir directioner olarak ve liam payne'yi daha çok sevdiğim ve de daha tatlı bulduğum için liam payne dedim :) Ama liam hemsworth da harika birisi !!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)