19 Ara 2011

Justin Bieber: 'Küçükken Noel Baba'ya İnanmıyordum'

Aramızda hiç küçükken bir kez bile olsun Noel Baba'nın gelip bize hediye getireceğini düşünmeyen var mı? Hiç sanmıyorum. Kendim için söylemek gerekirse çok küçükken gece Noel Baba gelecek diye uyumazdım. Şuan çok saçma ve aptalca geliyor ama çocukken hayal gücünün sınırı olmaz ve mutlaka hepimizin Noel Baba'ya inanmışlığımız olmuştur fakat dünyaca ünlü Justin Bieber'in annesi Justin'i bundan mahrum etmiş. Justin annesinin Justin'e Noel Baba'nın olmadığını söyledi.Bizim gibi (daha doğrusu her çocuk gibi) hediyeler için çırpınmamış. Şaka bir yana,şöyle diyor Bieber;
''Annem bana hep Noel Baba'nın olmadığını söyledi. Büyüdüğüm zaman Noel babayı öğreneceğimi ve gerçek olmadığını anlayacağımı düşünüyordu ve bana Tanrı hakkında konuştuğu zaman,belki ona inanmayabilirdim bu yüzden annem hep bana karşı bu konularda dürüst oldu. Ama bunu hiçbir arkadaşıma söylemedim. Çok iyi bir çocuktum!''

2 yorum:

  1. Tabiki herkez inanmıştır.İnanmıyan varsa söylesin yani.Ama ben hiçbir zaman inanmadım ve inanmayı düşünmüyorum.Ama yılbaşını severim.

    YanıtlaSil
  2. açıkçası ben çok küçükkende noel babanın varlığına inanmıyordum. ama gerçek olsa ne iyi olurduda demedenn duramıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)