9 Ara 2012

Kristen Stewart'tan Komedi Filmi Geliyor

'Alacakaranlık Efsanesi' ile kendisini tüm dünyaya duyuran 22 yaşındaki aktrist Kristen Stewart yeni bir film projesine başlayacak! Şuana kadar dram ağırlıklı filmlerde rol alan Kristen Stewart bu sefer herkesi şaşırtacak. Ünlü aktör Ben Affleck ile 'Focus' isimli bir komedi filminde başrol oynayacak olan Kristen Stewart yeni filmi için çok heyecanlı olduğunu dile getirdi. Kristen'ı ilk kez bir komedi filminde göreceğiz. Sizce bunun altından kalkabilecek mi ? Bu arada çekimler Nisan ayı gibi başlıyormuş.

29 yorum:

  1. Bence başarılı bir oyuncu değil.Ben Affleck başka birini bulamamış mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Sena

      Sil
  2. Bi üstteki arkadaş sana iki çift lafım var; CANIN CEHENNEME! Emin ol o senden daha değerli. Sen beş para etmezsin. Saygılar....

    YanıtlaSil
  3. delenajonaticHP11 Aralık 2012 21:32

    1-Üstteki adsız arkadaşım emin ol ki en üstteki sena arkadaşımız senden kat kat daha değerli. 2-Sena'ya katılıyorum başarılı bir oyuncu değil.

    YanıtlaSil
  4. Gerizekalı mısınız kristen stewartı yargılayabilicek konumda mısınız senayı onunla karşılaştırmaya gerek bile yok o anasının dibinde süt içerken kristen stewart Hollywood filmlerinde oynuyodu

    YanıtlaSil
  5. Sena adlı kisiye Can'ın cehenneme yazan adsiz. Beyniniz neden hu kadar ufak merak ediyorum. Cidden niye bu kadar malsınız. İnsanlar kendi yorumunu yapıyor, eleştiriyor bu onlara hakaret etme hakkını size tanımaz. Emin ol ki 1. ve 3. arkadasıma katılıyorum usttekiler senden daha değerli. En azından BENCE kelimesinin anlamını biliyorlar. Ayrıca Allah tarafından yaratılan (aksi mümkün olmadıgı için) her insan değerlidir. Lütfen yorum yaparken hakaret etmeyin artık.

    YanıtlaSil
  6. Ne alakası var sanki sena kristen stewarta hakaret etmiyo antisiyse bunu kendine saklamalı ben gidip one directiona laf etsem bunu yorum olarak görmezler çünkü hayranların görebileceği bi yerde hakaret etmek normal değil.

    YanıtlaSil
  7. başrol oynadığı son film gişe rekoru kırdı hala başarılı değil diyorsunuz . ne yapalım sizin sorununuz

    YanıtlaSil
  8. Ben kendi yorumumu yaptım, buraya bir şeyler yazarken sizden izin alacakta değilim.Bence kötü bir oyuncu, siz ne dersen deyin.BENCE öyle, sizce olmayabilir.Yorumlarım sizi ilgilendirmez, beni destekleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim.Ben asla sizi Stewart'ı sevdiğiniz için yargılamıyorsam sizde beni sevmediğim için yargılayamazsınız.Ben Aflleck'i çok seviyorum ve filmlerini de severek takip ediyorum, bana göre daha iyi oyuncular bulabilirdi.Yaptığınız bu terbiyesizliktir.Bana ve benim gibi düşünenlere hakaret ederek anca kendinizi büyük görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Sena senin beynin olduğundan şüpheleniyorum cnm Kristen Stewart bir efsane de başrol oynadı sen hala başarısız diyorsun !!!??!

    YanıtlaSil
  10. Lan kolaysa gelinde 5 bölümlük Alacakaranlık serisinde başrolu oynayın!Ama bir tarafınız kalkmasın indiririz.

    YanıtlaSil
  11. xd hollywood da oynuyo olmak mükemmel bi oyuncu olduğu anlamına gelmez ki değildi robert ve filmin senaryosu kurtardı ve kızda doğru düzgün mimik yok gülmeye bakın yapmayın birçok oyuncuya hakaret edersiniz buna mükemmel bir oyuncu diyerek

    YanıtlaSil
  12. ilk yorum yapan salak kişi şunu bil ki senin hiç bir değerin yok. bir gün belki onunla karşılaşırsan hadi yüzüne de!

    YanıtlaSil
  13. Şu kızın yaptığı 3 mimiği başkası yapsa burada kızı savunanların o kişiye etmediği hakaret kalmazdı ama şimdi olurmu bu mükemmel bir oyuncu diyerek savunuyorlar. birde üstüne efsanede oynadı nutukları çekiyorlar. hangi efsane onuda anlamadımki. kitabı batırdılar filmi çekerken. sırf kitap uğruna takıntılı hayranlar elde edip onun sayesinde bu kadar gündeme geldiler ama gişede sadece son film 750 milyon yapabildi. Açlık oyunları ilk filmiyle Alacakaranlık'ı geçti. Harry Potter'a değinmek istemiyorum bile. Adamların en kötü gişesi Alacakaranlık'ın üstünde. insanların fanlıktan gözleri kör olmasın yeterki. at gözlüğü takıp bakmasınlar etraflarına.

    YanıtlaSil
  14. bence herkes birbirine hakaret edip duruyo ancak burdaki hiç kimse bir yapımcı vb. değil bu yüzden kstew in iyi oyuncu olup olmadığını yargılayamaz ancak son filmlerinde gösterdiği başarıyı göz önüne alarak gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim aytıca maden kstew i sevmiyosunuz bunu gidip hava atar gibi yayımlamanıza gerek yok böyle yapınca kaendinizi bi şey sanmayım kstew bence harika

    YanıtlaSil
  15. sondan ikinci adsız sen kimsin ki alacakaranlık serisini yargılıyosun üzgünüm ama sen kristen in yaptığı 3 mimiği 60 yaşında yapamazsın ayrıca siz kim oluyosunuz koskoca yapımcı ve yönetmen demekki yetenekliki onu seçmiç sizin dediğiniz gibi beceriksizin teki olsa şu anda gişe rekoru kırmak nerede hollywood nerede yani kendini ünlü yönetmen sanıp kristen i beğenmeyenlere söylüyorum bence o harika ayrıca alacakaranlık harika bir seri kitabıda filmi de

    YanıtlaSil
  16. buyrun yukardaki dengesize. lafı beyninizle algılayın başka yerlerinizle değil. arkada o kızın babası ve annesi gibi sinema sektöründe olanlar olsun en beceriksiz insan bile oyuncu olur. zaten bu kristenı beğenenler onunla aynı yaşta 2 kere altın küreye ve oscar'a aday olan jennifer lawrence i beğenmez. hatta kristen onun 10 katı iyi oyuncu derler. ama akedemi kristenı dikkate almak yerine arkada kimsesi olmayan kendi yeteniğiyle bir yerlere gelen jenniferı seçiyor.
    yönetmenlerin kristenı seçme nedenini de yazın rupert sanders ile gördük. ayak üstü götürdüler birbirlerini.

    YanıtlaSil
  17. dengesiz dediğin senden 10 kat akıllı bi kere ayrıca herkes hata yapabilir ve çok biliyosan çık sen de hollywood da oyna madem o kadar kolay ve de yönetmenler güzel oyuncuları senin dediğin gibi düşünerek seçseydi tüm ünlü oyuncular şu anda iğrenç bir halde olurlardı bilmem anlayabiliyo musun

    YanıtlaSil
  18. Kristen'mı kötü oyuncu? Yapmayın Allah aşkına Oskar adaylığında gösterilmesi bile tartışılmıştı,ve TT olmuştu.Kadın harika oyuncu . Ama sizin gibi aptallar bu fikire sadece Twılıght'ı izleyerek yargılıyorsunuz. 8 Yaşından beri oyuncu olan bir kişiye ne hakla kötü oyuncu dersiniz? Sena tam bi aptalsın bunuda belirteyim. Hani sevmiyor olabilirsin ama bunu belirtmen tamamen saygısızlıktır. Diğer antiler,sizinde canınız cehenneme bencede. Kristen herşeyiyle mükemmel. Ve senin mimiksiz dediğin kız dünyanın en mimikli ünlüsünü sollar geçer. Çünkü bütün ünlüler sırf yalakalık yapıcam diye yapay bir gülümsemeyle mimik yaptığını sanarlar.Kristen ise gayet doğal ve seksidir.İllaha mimik istiyorsan milyonlarca mimikli fotoğrafı var.Kristen güldüğü zaman gerçekten güler,diğerleri gibi yapay değildir.Twilight'ın bi efsane olduğu gerçeğide değişmeyecek.İstediğiniz yerinizi yırtarak ağlasanızda bu bir gerçek.Filmleri ve kitap satışları gişe rekorları kırmış gayet başarılı bir film.Oyuncuları birbirinden başarılı ve muhteşem aktörler.Çoğu ünlü Twilight'ın fanı ve herkes tarafından seviliyor.İstediği kadar anticisi olsun(gerçi antici dediğim kişilerin %90'ı potterhead,gerisi tam bi aptal) milyonlarca fanı var. O Demi Lovato'nun dediği gibi Hollywood'un en doğal kızı. En azından diğer ünlüler gibi etrafa yapaylık saçmıyor.Bunu anlayamazsınız tabi bu fanlar ve onun arasında kurulan bir bağdır.Şimdi,kaybolun.

    YanıtlaSil
  19. bir ustteki arkadasima tamamiyle katiliyotum.Hepiniz en basta senanın dedigi laftan baslayarak sinirlenmissiniz.Cok sacma.Tabiki dusuncenizi dile getirmeniz degil sonucta bende getiriyorum demek istedigim kristen yine bi projeye baslamis cok guzel bi robsten hayraniyim ve iyi bir oyuncu oldugunu dusunuyorum

    YanıtlaSil
  20. o dediğiniz TT olduğunu söylediğiniz sadece fanların yaptığı şeydi. daha fanlar ile akademinin ayrımına varılamıyor. insan bu kadar mı kör olur. halen savunmaymış. yok hataymış. hehe bizde öyle diyorduk. beyni yokya öyle bir hata yapıyor. hemde evli çocuklu biriyle. irgün sevgiliniz veya kocanızda başka biriyle birlikte olursa amann insan işte hata yapar diye affedersiniz. ahahaha cidden şu kızı savunanlar lafta oyuncu tanıyorlar. sorsanız isim söylerler ama kristen hepsinden kat kat iyi oyuncudur. gidip başka fanlar haricindeki eleştirmenlerden, akemiden oyuncu diyerek bişeler yapsın sonra diğer oyuncularla karşılaştırılsın.

    arkamda benimde sinema sektöründe babam ile annem olsun bende oyunculuk yapardım dert etmeyin

    YanıtlaSil
  21. Gercekten cok yazık. Oyunculuguna laf etme yetkisini nereden buluyosunuz sasırıyorum dogrusu (lafım herkese degil,sacma sapan konusanlara).Sen burada iki laf edersin ama Kristen'ı diyelim ki gördün dibin düşer.Sen neyin kafasındasın? Senin yorumlamanamı kalmış oyunculugu.Yaptıgı o hareketler mimikler halleri gösteriyor zaten oyunculugun mükemmelligini. Sevmiyorsanız Twilight'ı Kristen'ın oyunculuguna laf etmeye hakkınız yok.Artık heralde yeni filmler cekecek bence komedi olması cok iyi yeteneklerini konusturur :)

    YanıtlaSil
  22. @Bluemoon isimli arkadaşım sana sesleniyorum. dün gece uykusuz kaldın heralde baksana sena süt içerken kristen hollywood filmlernde oynuyor demişsin bi araştır bakalım kristen in hollywood kariyerini..

    YanıtlaSil
  23. Evet Kristen çok başarılı bir oyuncu olur-du eğer playboy da oynasaydı.Tek yaptığı dudak ısırmak ve yalamak.Üsteki Sanders'le yaşadığı kaçamağı hata yapmış diye yazan arkadaşa,senin sevgilin de seni aldatınca, eminim alnının çatında öper olsun canım hata yapmışsın derdin...

    YanıtlaSil
  24. ya size oksijen kafa filanmı yapıyo gençler , yada öyle davranıyosunuz :D
    qbi kristen stewartın en son filmi rekor kitabına girdi ve en iyi hasılat yaptı , kristen bütün parasını kendi kazanıyor ve hakkınıda veriyor , ayrıca bloomoon arkadaşımada katılıyorum. siz evde püskivit yiyp süt içip ödev yaparken , o ödül törenleerindeydi ve kimseye bunu demeye hakkınız yok . eğer iyi bir oyuncu olmadığınımı düşünüyorsunuz ? ozaman yorumunuzu kendinize saklayın . çünkü burda antilerinden cok fanları var !

    YanıtlaSil
  25. Kristenı Gerçekten çok seviyorum.Sevmiyorsanız yorum yapmanıza gerek yok.Robert'ta o kaçamağı biliyordu ve bilerek tekrar beraber olodu bu bizim sorunumuz değil hatta kimsenin sorunu değil!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. çok itici kris ..evet bence de çok durgun ve yeteneksiz.

    YanıtlaSil
  27. offf anticiler tmm sevmiyonuzda bari kıçınızdan uydurmayın kristen 2012 'nin en iyi kadın aktristi seçildi kız kimleri solladı siz burda başarısız diyonuz kristen şuan burda sizin kıçınızı yırttığınızdan haberi yok ;)))))

    YanıtlaSil
  28. en iyi kadın oyuncusu seçildi derken? altün küre ve oscar verildi de biz mi görmedik. hey allam bi taraflarında uyduruyorlar veya fanların verdiklerini ödülden sayıyorlar. IQ olmayınca normal tabii
    Şu aldatmayada verecek cevap olmayınca aman bizi ilgilendiyor havalarına giriyorlar. Başka ünlü çift yapsa veya Jennifer Lawrence veya Emma Watson evli çocuklu bir adamla ilişki kursa ağızlarına geleni sayarlar ama iş Kristen stewarta gelince aman herkes hata yapar. Ne olmuş onu ilgilendiyor bize ne havalarına giriliyor. Yazık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)