8 Ara 2012

Christina Aguilera: ''Vücudumdan Memnunum!''

Christina Aguilera'nın kısa bir süre önce satışa çıkan Lotus albümü, şarkı listesinin yanı sıra albüm kapağı ile de oldukça ilgi görmüştü ve eleştirilmişti. Albüm kapağında Christina çıplaktı ve önünde de Lotus adlı bir çiçek vardı. Albüm için çekilen fotoğraflarda tıpkı buna benzer resimlerden oluşuyordu. Tabii ki bu konu Amerikanın en popüler programı The Ellen DeGeneres Show'da da konuşuldu. 31 yaşındaki The Voice jurisi Aguilera kapak için ''Özgür olmayı seviyorum. Vücudumdan memnunum'' diye konuştu;
Özgür olmayı seviyorum. Bazen az giyinmek iyidir. Kendi bedenimden memnunum ve onunla rahatım.
Christina ayrıca The Voice yarışmasında jurilik yapmasından da bahsetti;
Şuan yarışmada üçüncü sezondayız ve koçlar olarak tüm sınırlarımızı aştık! Olan biten her şeyi hemen kavradık. Hepimiz kendi takımımız ile ilgileniyoruz ve ben Blake Shelton'un yanında oturuyorum, nasıl gülmeden durabilirim! Blake ve yanına oturan Cee Loo ile aralarında gergin bir hava var. Onların hemen yanında ise Adam Levine var. Büyük bir rekabet söz konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)