24 Kas 2012

Taylor Swift ''Her Kızın Hayali Kötü Bir Çocuk Bulmak''

Yeni albümü 'Red' ile listeleri ele geçiren Taylor Swift 'Parade' dergisinin kapağında yer alıyor. 22 yaşındaki başarılı şarkıcı dergi ile yaptığı röportajda genelde erkekler üzerine konuştu. Ayrıca diğer insanların arasında olmak hakınnda da birşeyler söyledi. İşte Taylor'ın röportajı;
Aşk hakkında biraz şanssız olması hakkında;
Bazı şeylerin aşk olduğuna ve sonrasında ise yeniden değerlendirilmesi gerektiğine inanan kişilerdenim. Kaç kere aşık oldum? Kaç kişiye 'seni seviyorum' dediğime de biliyorum. Muhtemelen hesaplayabilirdim ama böyle şeyleri de aslında sevmiyorum. Bir parçam şunu hissediyor; eğer süremeyecekse bir ilişki, ona tamamen aşık olduğunuzu söyleyemezsiniz. Eğer bir gün evlenip ve çocuklarım olursa bunun gerçek olduğunu o zaman anlayacağım çünkü sürmüş olacak.
Genelde kötü çocuklara aşık olması hakkında;
Bu ilginç bir karizmaları olmasıyla ilgili. Genelde o tür çocuklar biraz konuşkandırlar ama eğer konuşmasalar bile sana bakıp ne diyeceklerini hemen o anda bulabiliyorlar. Sanırım her kızın hayali doğru zamanda kötü bir çocuk bulmak.
Göz önünde yaşamanın zorluğu hakkında;
Ne kadar özel konulara haber oldum bilmiyorum. Çoğunlukla bunlarla ilgim yoktur. Ama aynı zamanda bu tür haberlere de bakıyorum. Çünkü 'Bir kahve evinde oynuyor' haberim çıkabilirdi bunu yapmaktan mutlu olabilirdim felan filan. İnsanların müziğimi dinliyor olduklarını bilince kendimi inanılmaz hissediyorum. Ama evimin dışında kameralarla beni bekleyen kişileri bilmek ise daha az harika bir durum.

2 yorum:

  1. SANIRIM ŞİMDİ ZAYN'E YAVŞAYACAK -,-

    YanıtlaSil
  2. hehe taylo öledir taylo dedim de aklıma tylolhot geldi onu içsem bile bunları okumaktan daha fiyakalı bir şey yapmış olurdun panka:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)