2 Kas 2012

Miranda Kerr: 'Esquire UK' Yaşayan En Seksi Kadını!

Dünyaca ünlü Victoria's Secret meleği Miranda Kerr, Enquire dergisi tarafından 2012 Yaşayan En Seksi Kadını seçildi. Geçen sene bu ünvana ünlü şarkıcı Rihanna laik görülmüştü. Dergi için verdiği pozlarda uzun zaman konuşulmuştu. Miranda dergiye verdiği röporajda bu ünvana sahip olduğunu için çok mutlu olduğunu söyledi;

''İnsanlara bir şeyler katabilmek benim için çok önemli. Ünlü olduğunuzda bunun önemi daha çok artıyor. Yılın en seksi kadını seçilmek beni çok gururlandırdı''

''7 yaşındayken bir ağaca çıkmıştım ve korkudan inememiştim, babam merdiven ile gelip beni aşağıya indirmişti. Her zaman büyük ağaçlara çıkmaya bayılmışımdır.. Bir önceki hayatımda koala olabilirim!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)