16 Ağu 2012

Nina Dobrev ''İnsanın Rolü İçinde Olması Lazım''

The Vampire Diries dizisinin güzel oyuncusu Nina Dobrev Ocean Drive dergisinin Eylül 2012 sayısının kapak kız oldu. 23 yaşındaki başarılı oyuncunu dergiyle genelde kariyeri hakkında bir röportaj yaptı. İşte Nina'nın röportajı;
Hayalinde oyunculuk üzerine;
Aslında herşeyde biraz olmak istiyorum. Hayalimde ki rol ise James Bond filmi yapmak yada bir daha Lara Croft filmi yaparlarsa tanıtımı bile olsun bunu oynamayı ve sistemimden uzak roller de çalışmayı çok isterim. 'August: Osage County'? oyununu oynamayı biliyor musun ?
Rolleri hakkında;
Oynadığın kişiyi sevmezsen, role ulaşamazsın. İnsanın rolün içinde olması lazım.
Kırmızı halıdaki harika seçimleri hakkında;
Giydiğim bütün elbiselerimi seviyorum. Ama doğrusunu istersen daha çok yardıma ihtiyacım var. Hatta birsürü kişinin yardımına.
Ailesi dizideki ve filmlerdeki ateşli sahneler için ne düşünüyor;
Bu karakteri canlandırmakla ilgili. Sahte seks sahneleri olan bir sürü filmde rol aldım fakat bunlar biraz garipti. Ailemde 'Harika görünüyorsun. Bu ilginç'  gibi şeyler söyledi. Kendimle kıyafetim olmadan bile gurur duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)