17 Ağu 2012

Liam Hemsworth: Miley Cyrus'ın Yeni Saçları Harika

Başarılı oyuncu Liam Hemsworth, 16 Ağustos'ta 'Good Morning America' adlı sabah programına Filedelfiya'dan canlı bağlantıyla konuk oldu. Programın spikeri, Liam'a 'Ateşi Yakalamak' filmini ve sevgilisi Miley Cyrus'ın yeni saçlarını sormayı unutmadı;
'Ateşi Yakalamak' filmi hakkında bizlere neler söyleyebilirsin?
 Filmi çekmeye hazırlanıyoruz ve bu seferkinde iki kat heyecan var. İlkinden daha çarpıcı. Karakterler gelişiyor, ilişkiler gelişiyor... Bu yüzden gerçekten eğlenceli olacak. 
 Nişanlın Miley, yeni saç kesimini Twitter'dan paylaştı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun?
 İnterneti çok kullanmamaya çalışıyorum. Hayatımı hemen önümde tutmayı deniyorum. İnternet beni tedirgin ediyor. Miley'nin saçları konusuna gelirsek, yeni saçları harika görünüyor. Bu büyük bir değişiklik ve gerçekten olağanüstü görünüyor. 

5 yorum:

  1. Siz ayrılmayn yaaa çok yakısyosunuz yirim sizi <3

    YanıtlaSil
  2. Ellen'da Yayınlamış Bu . Allahım Gülüyorum Da Gülüyorum. Neyse Ama Şunu da Belirteyim ki hiç Yakışmamış. Saça Bak Tipe Bak

    YanıtlaSil
  3. Melda senin tipine sıçıyım, ilk önce kendi tipine bak Or*spu!!

    YanıtlaSil
  4. hala kızın saçına laf eden var ya size yorum yapma hakkını kim veriyor ne boksunuz ya sizene kızın saçından !! ayrıca saç kesimi çok hoşşşş

    YanıtlaSil
  5. miley cyrus hakkında haber istiyoruzzzz

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)