2 Ağu 2012

Joe Jonas: Yeni Jonas Albümü Şimdiye Kadarki En İyi Jonas Albümü

Biliyorsunuz ki Jonas Brothers şu sıralar yeni albümleriyle uğraşıyor. Bunun yanında grup üyelerinden Joe ve Kevin reality şovlarda yer alıyor. Grubun ortanca üyesi Joe Jonas, geçtiğimiz günlerde yaptığı bir röportajda bu duruma değindi ve bu albümün bugüne kadarki en iyi Jonas albümü olduğunu söyledi;

Soru: Büyük kardeşin Kevin ile aranızda bir rekabet olduğunu düşünüyor musunuz? İkiniz de aynı haftada reality şovlarda yer aldınız.
Joe: Ben onun için mutluyum; o benim için mutlu. Her küçük şey gruba yardım eder. Bizim düşünme şeklimiz budur.

Soru: Solo çalışmak ve grup olarak kardeşlerinle çalışmak arasındaki fark ne?
Joe: Üzerimde çok fazla baskı var çünkü gün içerisinde gerçekten çok çalışıyorum. Ve bu çok zor olabiliyor ama ben solo işlerini gerekten seviyorum. Ama dürüst olursam, öyle bir kardeşlik duygusuna sahibim ki, bu duygu her zaman benimle birlikte.

Soru: Hayranlar yeni Jonas Brothers albümünden ne bekleyebilir?
Joe: Yeni müzik gerçekten heyecan verici. Söyleyebileceğim tek şey, bu, şuana kadarki en iyi Jonas Brothers albümü.

Soru: Bu albümü en iyi yapan ne?
Joe: Şimdiye kadar yazamadığımız deneyimlerimiz veya denediğimiz yeni müzik stili bu albümü farklı yapıyor. İnsanların dinlemesi için sabırsızlanıyorum. 

Soru: Bir hayrandan aldığınız en garip hediye neydi?
Joe: Ben ve kardeşlerim vahşi yaşamı koruma adına bir suaygırına sahibiz. Bu, bize hediye edildi. Onu sahiplenseydik ne olurdu bilmiyorum ama o bizim adımıza sahip. Bu, muhtemelen verilen en garip, en havalı ve en garip (gülüyor) hediye. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)