23 Ağu 2012

Joe Jonas One Direction Ve The Wanted İle Tura Çıkmak İstiyor

Jonas Brothers'ın geri dönüş turunun arifesinde ortanca kardeş Joe Jonas One Direction ve The Wanted grupları ile tura çıkmaktan mutluluk duyacağını belirtti. Henüz sadece bir hayal olsa da bu haber bazı fanları oldukça heyecanlandırdı. Şu anda CW'nin The Next adlı şarkı yarışmasında yer alan 23 yaşındaki yıldız, iki ingiliz erkek grubu için çok mutlu olduğunu söyledi.
One Direction için mutluyum. The Wanted için mutluyum. Bu adamlar gerçekten iyi insanlar. Onlar adına tüm bu olanlar için çok memnunum. İki grup için de aynı şeyleri hissediyorum. Ben de aynı şeyleri yaşadım bu yüzden tüm bu çılgınlığı iyi biliyorum.
Joe'ya, eğer bu mega tur için kendisine davet gelirse ne yapacağını sorduklarında;
Tabi ki evet derdim. Benim müziğimin onlarınkinden farklı olduğunu düşünüyorum. Ama her türlü fırsata açık biriyim.
şeklinde cevap verdi. Böyle büyük bir tur için belki de en zor soru hangi grubun başta çıkacağı olur. Sonuç olarak üç grup da birçok rekora imza atmış durumdalar. Belki bu One Direction olur çünkü onlar Amerika'da #1 numaraya yükselen ilk İngiliz grup konumundalar. Gerçi henüz kesin bir şey yok ama bu turun gerçekleştiğini bir düşünsenize. Evet biliyorum hiç birimiz düşünemiyoruz bile.

12 yorum:

  1. HAYIIIR JOE AŞKIM BU 1D BEBELERIYLE TURA FALAN ÇIKAMAZSIN!!!

    YanıtlaSil
  2. sen kendini ne sanıyosun 1d hakkında böyle konuşanazsın bikere!!!

    YanıtlaSil
  3. 1d ve jonaslar çıkarsa düşünmesi mükemmel siz birisni sevmiyo olabilirsin ama ben iki grubuda çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Lutfen arkadaslar boyle bi yazinin altini mahvedmeyin.bu uc grupta o kadar iyi gruplarki ben hem directionerim hemde twfanmily ayrica jonas brothersin da dizisini takip ediyorum.bu cok gusel bisey uc dev birbirleriyle yarismak yerine birbirleriyle ayni projede yer aliyor yanlis hatirlamiyorsam nathan sykes da one direction ile calismaktan mutluluk duyacagini belirtmisti eger bu tur gerceklesirse harika bi tarih yazarlar ve ucuylede gurur duyuyorumm...

    YanıtlaSil
  5. bebe mi!? Tatlım sen bana evinin adresini versene bi' bebe neymiş göstereyim sana..

    YanıtlaSil
  6. NE DİYOSUN SEN BE DÜZGÜN KONUŞ NE BEBESİ SEN KENDİNE BAK

    YanıtlaSil
  7. jooo noooo olamaz yaa 1D ezikleriyle olamaz senin tarzın farklı dostum ama yok şunları bi düzeltelim diyosan ok

    YanıtlaSil
  8. TABI BEBE CANIM ZORUNA MI GITTI SIRF TIPI IÇIN SEVDIĞINIZ BEBELER VE SIZ DE BUNDAN DOLAYI SIĞSINIZ, TIPI OLMASA HANGINIZ DÖNÜP BAKARDINIZ MERAK EDIYORUM

    YanıtlaSil
  9. Kızım sinirimi bozup ağzımı açtırtma benim 1d ye bebe diyemezsin sen haddini bil sinirimi bozma ve gidip aynaya bak olur mu!

    YanıtlaSil
  10. MADEM TİPİ İÇİN SEVİYOZ SİZ NİYE JOE'YU SEVİYONUZ LAN!!!!!MÜZİĞİ İÇİN DEMEYİN SAKIN YAMULURSUNUZ!! NİYE Mİ ? ÇÜNKÜ UZUN ZAMANDIR ŞARKI ÇIKARMIYOLARDI!!! O KADAR ZAMAN ESKİ MÜZİKLERİ DİNLEDİNİZ SANKİ!!!!!!!! YUKARIDA ALLAH VAR!!!!! ONLARI İLK WMYB ARKADAŞIM DİNLİODU SESLERİNİ DUYDUM BEĞENDİM DİĞER ŞARKILARINI DA GÖSTERDİ BEN DE İNDİRDİM!!!ONLARIN YÜZLERİNİ DE İLK ONE THİNG DE GÖRDÜM YANİ ONLARA SESİ İÇİN BAKTIM!!!!! KİMSE KIZMASIN AMA YETENEK OLUNCA GÖRÜNÜŞ DÜZELİYO.EĞER BENİM YORUMUMA YUKARDA Bİ KIZ VAR İŞTE O YORUM YAZARSA BEN DE ONE NONDU BEBE ZORUNA MI GİTTİ DERİM!!!burada arkadaşca bi şey demiş Joe!! hemen ters cevap atmayın!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. neden bu kadar sinirleniyorsunuz anlamadım. Joe gayet kibar bir dille hem onlar için mutlu olduğunu, hem de birlikte turneye çıkmak istediklerini söylemiş. siz konuyu taa adamları ne için sevdiğinize getirmişsiniz. ben bir Jonas Brothers fanıyım ve bu üç grup yarışmak yerine böyle bir turneye çıksalar, mükemmel olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Jonas brothers bebelerini sevip 'HAYIIIR JOE AŞKIM BU 1D BEBELERIYLE TURA FALAN ÇIKAMAZSIN!!!' yazıyosun ya WTFF???

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)