14 Ağu 2012

Andrew Garfield ''Doğru İşi Yapıyor Gibi Hissediyorum''

Andrew Garfield 13 Ağustos Pazartesi günü Studio City'de alışveriş yaparken görüntülendi. ''İnanılmaz Örümcek Adam'' filmiyle ismini duyuran başarılı oyuncu geçen günlerde 'Nylon Guys' ile yaptığı bir röportajda kariyeri hakkında ufak bir röportaj yaptı. İşte Andrew'un dedikleri;
Eninde sonunda insanlar sevsede sevmese de kendini doğru işi yapıyor gibi hissediyorum. Bu iki kesin kılıç gibi çünkü bu işi yaptığım için çok şanslıyım. İşimi yapmayı ve ilgilenmeyi seviyorum. Ve oyunculuk yaşanılması ve başarılması en zor iş.  Buna kolay kolay katlanamıyorum.

1 yorum:

  1. o bitanecik spıder man'ım ve harika bir iş çıkardığını zaten biliyor mutlu oldum :-D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)