12 Tem 2012

The Vampire Diaries'ın Tam 13 Milyon Hayranı Oldu

the image
Tüm gençlerin ilgi odağı olan başarılı fantastik dizisi The Vampire Diaries facebookta tam 13 Milyon hayrana ulaştı! Önümüzdeki günlerde 4. sezon için çekimlere başlayacak olan dizi ekibi de hayranlarına teşekkür etmek için kısa bir video hazırladılar. Video da tüm hayranlarına teşekkürler ediyorlar ve 4. sezon için çok heyecanlı olduklarını söylüyorlar. Joseph Morgan ve Ian Somerhalder'ı videoda izlerken öldüm öldüm dirildim. Bu arada Teen Choice Ödüllerinde de diziye oy vermeyi unutmayıın!

8 yorum:

  1. tabikide 13 milyon olucak belkide daha fazla bu dizi harika kesinlikle izleyin :)

    YanıtlaSil
  2. Ve ek bilgi olarak, Nina'nın az görünmesinin sebebi, o anda sette makyajda olmasıymış. Makyajı en uzun süren oyuncuymuş.

    YanıtlaSil
  3. Joseph Morgan gerçekten çok komiktii

    YanıtlaSil
  4. josehp morgan çok feci wow :D

    YanıtlaSil
  5. Joseph hin sesi ne öyle yaa.. Bittim resmen. Ama ne dediğini anlayamadım. Jeseph in dediğini çevirir misiniz??

    YanıtlaSil
  6. JOSEPH MORGAN !!!!!!!!! OMG!!!!!!
    bir insan nasıl bu kadar ÇEKİCİ olabiliyor!!
    ah sanırım aklımı kaybettim !!!!!!!!!!
    Joseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepphhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. Joseph Morgan 'Sakın kaçırmayın' diyor :D

    YanıtlaSil
  8. Josaph Morgan Allah'ım hastayım bu adama ya :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)