28 Tem 2012

Rita Ora: Kanye West'in Bayan Halini Çok Sevebilirdim

Sevilen şarkıcı Rita Ora, Asos dergisinin Ağustos sayısında yer aldı. Dergiye havalı pozlar veren Rita, röportajında Kanye West, Rihanna, Gwen Stefani ve moda hakkında konuştu

Tarzı konusunda kimlerden ilham aldığı hakkında;
"Gwen Stefani'nin çok havalı göründüğünü düşünüyorum. Beni kırmızı ruj sürmeye teşvik ettiğini itiraf etmek istiyorum. Kırmızı ruju, Gwen'de görünce, Gwen'in dünyadaki en güzel kişi olduğunu düşündüm."
Medyanın onu "Bir Sonraki Rihanna" olarak görmesi üzerine; 
"Bu mükemmel bir karşılaştırma ancak bunu hiç düşünmedim. Albüm çıktığında, benim bir şey söylememe gerek kalmadan bu görüşten vazgeçecekler."
Kanye West hakkında;
"O benim moda ikonlarımdan biri. Kanye West'in bayan halini çok sevebilirdim. Bence o çok havalı ve zahmetsiz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)