24 Tem 2012

Liam Hemsworth ''Pembe Renkli Bir iPhone'um Var''

'The Hunger Games' filminin başrol oyuncularından Liam Hemsworth, InStyle dergisi ile bir röportaj yaptı. 22 yaşındaki genç oyuncu dergiye nişanlısı Miley Cyrus hakkın da da birşeyler anlattı. Liam'ın röportajını okuyalım mı artık ?
3 Yıl önce Los Angeles'a taşındın. Amerika'da en çok neleri sevdin ?
Kesinlikle güneyli konuşanları çok sevdim. Ne zaman Nashville ya da nişanlımın ailesine gitsem bende onlar gibi konuşuyorum. Genelde Güneyi severim. Ayrıca Amerika'lılar kızartmış yiyecekleri çok seviyor. Bu bana kendi ülkemi hatırlatıyor.
Kızarmış yemeklere düşkün bir yıldız mı ? Başka ne yersin ?
Aslında, bir rolüm için kilo almam ya da vermem gerekiyorsa eski zamanlarda yapılan bir diyeti yapıyorum et, sebze, meyve yiyorum. Asla hazır yiyecekler yemem. Tabi miktarına bağlı birazda. Ayrıca eğer New York'daysam orda sadece pepperoni pizzası yerim. Yani orda birtek onu düşünüyorum. New York'da yapılan şeylere bayılıyorum. Artık şu aralar pek yemek yapmıyorum ama tavada birşeyler pişirmeyi ve makarna yapmayı seviyorum ve karides kızartıp üstüne hindistan cevizi parçayıp, yağını dökmeyi seviyorum.
Kızartmalara takıntın mı var ?
Hindistan yağıyla bir çok şey pişiriyorum. Bunu diğer yağlardan daha sağlıklı buluyorum. Eğer Amerika'ya gelmeseydim bunu öğrenemezdim.
Kızların hayalindeki erkeksin. Peki senin hayalindeki kız nasıl ?
Tabiki de hayalimde ki kız nişanlı olduğum kişi. Son derece mutlu ve espri anlayışı var. Ve bana geri adım atıp herşeyi çok ciddiye almamayı öğretti. Mutlu ol, pozitif ol, eğlen. Bu nitelikte olan insanlar çok daha iyidirler.
Miley'den konu açılmışken hiç elbise dolabını karıştırdığı oluyor mu ?
Aslında bu tür şeylerle ilgilenmiyor. Benim tarzım çok değişken. Bir gün çok havalı bir şey giyerim ama ertesi gün de bir evsiz gibi görünebilirim. Çoğunlukla tişört ve kot pantolonlarla aram iyidir.  Önceki gün birkaç tane konvers ve kapüşonlu aldım kendime. Beni iyi hissettiriyor. InStyle çekimlerini yaparken bu Vince gömleğini çaldım.
Neyse konuyu değiştirelim. iPhone kalıbının fuşya olduğunu gördüm...
Dikkatin için teşekkür ederim. Bende deri olanıda vardı ama şimdi kullanılacak gibi değil. Bunu evde bulmuştum. Evet pempe bir iPhone'umda var. Ve evet arkadaşlarım benimle dalga geçiyor.
Hayatında ne tür müziklere yer verirsin ?
60'ların 70'lerin ve 80'lerin rock müziklerine hastayım. Tears for Fears'ın “Head Over Heels” şarkısını hiç durmadan dinliyordum. Bende şarkıya eşlik ediyordum (gülüyor). Rod Stewart, Zac Brown dinliyorum. Ayrıca hiç Matisyahu'yu duydun mu ? One Day” isimli harika bir şarkısı var. Ve Nirvana seviyorum. Eğer ağlarsam Simon and Garfunkel’ın “The Sound of Silence” şarkısını çalıyorum.
Stallon da çok iyi . Hiç Rock temalı bir şarkı söyledin mi ?
“Eye of the Tiger” mı ? (gülüyor) her zaman. Bilgisayardayken hep bunu dinliyorum.
Expendables 2 filminin yeni kadrosundasın. Ne hissediyorsun ?
Çok genç bir aktör olarak sete giderken genelde korkuyorum ama onlarla takılmayı sevdim. Bir sürü film yapmışlar ve hepsi arkadaşlar. Ayrıca hepsi gülünç bir şekilde sağlıklılar.  Randy Couture bir UFC savaşcısı ve Jason Statham da hıım Jason Statham. Başlarda karakterimin en genç olduğunu düşündüm. Kendimi zayıf hissetmiştim.
Rolün keskin bir nişancı en azından büyük bir silahin olmalı. Gerçek hayattaki amacın ne ?
Doğru ama hepsi 50 kalibre ve avcı tüfeklerinin ağırlığı 18 kilo civarında. Bir silah uzmanıyla idman yaptım ama hiçbirşeyi öldürmek felan istemiyorum.
Abin Chris Thor'u oynuyor. Onunla ve Billy the Kid arasında bir savaş olsa kim kazanırdı ?
Thor bi tanrı. Silahın ne kadar büyük olursa olsun tanrıya vuramazsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)