20 Tem 2012

Demi Lovato ''Simon Cowell Tipim Değil''

Demi Lovato 18 Temmuz Çarşamba günü bir radyo programı olan “On Air with Ryan Seacrest” programında kısa bir röportaj verdi. 19 yaşındaki başarılı şarkıcı röportajında Miley Cyrus'ın düğününden, 4. albümünden ve Simon Cowell'dan bahsetti. Şimdi bakalım Demi neler konuşmuş ?
Peki Miley'nin düğününe katılacak mısın ?
Ne zaman olduğunu henüz bilmiyorum. Miley'nin bunu planladığını bile bilmiyorum. Bilmiyorum.
Senin Simon Cowell'ı çekici bulduğun doğru mu ?
Aman tanrım. Bunu nerden duyduğunu bilmiyorum. Çok komik. Demek istediğim o hoş bir arkadaş ve daha olgun kadınların onu sevdiğini biliyorum ama o benim tipim değil. Birlikte çok eğleniyoruz ve esasında çok havalı bir adam.
Teen Choice Ödüllerinde sunucu olması hakkında;
 Çok heyecanlıyım. Biraz gerginim çünkü birşeylerin sunuculuğunu yapmada henüz yeniyim ve sadece 1 gün provam var ertesi gün de canlı show.
4. albümü hakkında;
Dördüncü albümümün henüz yazma aşamasındayım. Henüz pek birşey ortaya çıkmadı. Şuan hala bana deneyim olabilecek doğru bir yöne gitmek istiyorum.Yani, bilmiyorum ama “Shut Up And Love Me” şarkımı koyabilirim bu albümüme. Bunu yayınlamak istiyorum. Ama gerçekten heyecanlıyım ve umarım herşeyi biraz daha olsun yavaşlatabilirim.
Canlı performansları hakkında;
Geçen yıl bir çok dansçıyla tur yaptım. Ama bu tür performanslarımla çok rahat değildim. Çünkü genelde konserlerimde hayranlarımla konuşurum. Ve şakalaşırım. Bu sadece müzikle ilgili ve onlarla iletişim kurmamla.

3 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)